Thursday, May 10, 2007

bir underclock hikayesi

kuzeninki ile benzer bir durum. sadece yalan söyleyene küfreden bir adam konumundan daha değişik bir durum söz konusu.

ben : niye sadece hayvan maması var? yok kedi maması yok köpek maması yok bilmemne maması var da, insan maması niye yok ?
1. kadın : anıl bey lütfen.
ben : gitmiyorum bu öğlen yemeğe ! serin gastemi şu köşeye, orda yiyeceğim yemeğimi.
2.kadın : rica ederim anıl bey lütfen.

--------------------------------------------------------------------------------------------

ben : adamın adının rahmi koç olması sizce de garip değil mi? zaten şekil itibariyle kadın rahminin koç başına benzemesi durumuna bir gönderme var bence bunda.
1.kadın : anıl bey lütfen.
ben : bu adam bence bize bişey anlatmaya çalışıyor.
2. kadın : rica ederim anıl bey, lütfen ama.

--------------------------------------------------------------------------------------------

ben : bruce almayti filmindeki gibi tanrının güçlerine sahip olsam, beşiktaş meydanındaki ışıklı kavşağın tam ortasına mustafa yolaşanın heykelini dikerdim.
1.kadın : anıl bey lütfen.
ben : ama yok. ertesi gün haberlerde insanlar durumun muazzamlığından çok trafiğin nasıl sıkıştığından dem vuracak ve şikayet edeceklerdir.
2.kadın : anıl bey evrakınız var.
ben : pazar 93'ü hatırlayanınız var mı?
müdür : yazane. rapor. evrak.

--------------------------------------------------------------------------------------------

ben: bir balığın yüzeye baktığında gördüğü manzarayı gökyüzü zannetmesi mi daha zavallı, yoksa aynı balığın denizden çıkıp sonunda gerçek gökyüzünü gördüğünde havasızlıktan ölecek olması mı.
1.kadın: anıl bey lütfen, rica ederim.
Ben : bu durumda balıklara bahşedilen 3 saniyelik hafıza kotası, onların doğal seleksiyonunun bir parçası diye düşünebiliriz. bu şekilde korumuşlar kendilerini.
2.kadın : aşiyan’da çok güzel balık yapıyorlar.

---------------------------------------------------------------------------------------------

ben : akli melekelerimde meydana gelen bir tesevvüs durumundan dolayı önümüzdeki 3 ay boyunca doğru düzgün çalışmayacağımı belirtmek isterim.
1. kadın : anıl bey..
ben: lütfen gereğini yapınız.
2. kadın : anıl bey evrakınız var.
ben: ya da yok, ben yaparım.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

ben : tam süper olacak. beni beğenmiyür müsün. ölümüne kankaayız. tenhada sıkıştırırım. kanımca.
1. kadın : hihihihi anıl beey :)))))))9
2. kadın : ayyy çok şahane hihihişhiş
müdür: yaka bu hafta çok güzeldi. çok güldüm.
ben : evrak. yazane. rapor.

No comments: