Tuesday, May 29, 2007

general information

Büyüyünce bir süper kahraman mıı yoksa en afillisinden bir süper kötü adam mı (super villain’in türkçesi bu muydu acaba) olmak istediğime henüz karar veremedim. Ne dediğini duyuyorum okuyucu, “daha ne kadar büyüyecen dana kadar oldun” veya muadili cümleler çıkıyor di mi ağzından? Kazın ayağı öyle değil işte, Supermen bile 30’undan sonra öğrendi uçmayı unutma (O Teoman mıydı yoksa lan?). Sonra durumu bugün tekrar değerlendirdim ve aslında süper kötü adam olmanın daha avantajlı olduğu sonucuna vardım. Bu sonuca nasıl vardığım konusunu seninle paylaşmayı düşünmüyorum okuyucu, artık ilerde gastelerde Ayşe Alman’la boy boy röportajlarım yayınlanınca anlarsın (o da bir süper kahramanmış diyorlar). Neyse, ne olacağıma karar verdikten sonra kendime koyacağım ismi düşünmeye başladım bugün. Ne mutlu ki çok fazla düşünmeme gerek kalmadan önüme konulan bir formda yazan “General Information” yazısı toplamda en fazla 5 dakika sürmüş olan mahlas arayışlarıma son verdi. General Duncan veya General Bison (Mr. Bison da diyor bazı çevreler) örneklerinde olduğu gibi askeri bir bekgraunda sahip bu müthiş mahlasla ileride ortalığın altını üstüne getirmeyi planlıyorum. Konuyu ofis arkadaşlarıma da açtım. Cingöz bir tanesi “General Electric firmasını da sponsor olarak bağlarsın olm” diye olaya ticari bir açıdan yaklaşarak coşkuma coşk, şevkime şevki kattı. Bir diğer arkadaşım ise, “bence senin zeka yaşın 7 filan yanee” şeklinde yaptığı yorumla, kara listeme adını silinmeyen kalemlerle yazdırıverdi. Bunun üzerine ben de “herkesin tuttuğu sana girsin betül” şeklinde karşılık verip, kızın bu argümanını elimden geldiğince desteklemeye çalıştım. Karşılıklı itildik birbirimizden.

No comments: