Friday, May 18, 2007

tgif

- aro, apsiad mı?
- buyrun efendim apsiad burası.
- iygünler beyfendi. ben sınır tanımayan salaklar derneğinden arıyorum. aptal sanayici ve iş adamları derneği olarak 5 senedir aidatınızı yatırmıyormuşsunuz.
- evet yaa, unuttuk biz onu.
- haa tamam o zaman.
- tüzüğümüzde de destekleniyor zaten bu tip davranışlar.
- anlıyorum. yok zaten, yatırmış olsanız da ben o paranın bir kısmını ağzıma atıp yiyecektim bi güzel, kalan kısmını da kıçıma sokacaktım.
- yok yatırdık biz aslında da, siz diye başka birinin hesabına yatırdık.
- pek güzel pek güzel. kakam geldi kapatıyorum.
- ben de aptamil yemeye gidiyorum. selametle o zaman beyfendi. orhangencebye.


mmmmfff.

1 comment:

Quincampoix said...

"ya rabbim yaşasın cuma geldi" durumlarında bu tarz akıl sağlığı tartışılır dialoglar caizdir.