Tuesday, May 22, 2007

haya tağacı

çocuklarım kız olursa isimleri, julia, hulia, fulia olacak. ardından erkek doğarsa ismi julio olacak. onu hiç sevmeyeceğiz.

çocuklarım erkek olursa isimleri richard, ashton, trevor ve düdük olacak . düdüğü zor bir yaşam bekliyor.

farklı cinsiyetlerde mantıklı bir seri takip etmeden gelirlerse eğer, isimler geliş sırasıyla furkan, türkan, hürkan, konken ve konkav olacak. son çocuğu okula göndermeyip evde ben eğiteceğim.

birgün soyadım ünsal olursa eğer, ilk çocuğumun ismi hakan, ikincisi niran olacak. üçüncü bir çocuk daha doğarsa eğer, ona bir isim koymayı düşünmüyorum.

peki velev ki 2 çocuğum oldu, ilkinin ismini hayrünisa, ikincisini ise yine hakan ünsal koymayı düşünüyorum. üçüncü çocuğu ise cami kapısına bırakacağım (veya isminin tükürük konulması ve onu hiç sevmeyeceğimiz gerçeğiyle yaşaması gerekecek)

çocuk doğduğunda ismini kulağına dedesi fısıldarmış. son çocuk için ben bu görevi dedesinden devralmayı düşünüyorum. bebeğimin kulağına eğilip, ismini fısıldamak yerine bağıra çağıra öğretmen marşını okuyacağım. beni kovalayan akrabaları bebeği havaya fırlatıp "hadi kapııııış" diye bağırarak savuşturmayı planlıyorum.

çocuklarımın ismi benim için önemli. ileride bu konuyu eşime de danışmak istiyorum. tartışma çıkarsa eğer, "kaç çocuğumuz olursa olsun, yeter ki sağlıklı olsunlar. yeter ki sağlıklı kalabilsinler" diyip o tartışmayı kapatmayı, sonra nüfus bürosunda yine de bildiğimi okumayı hedefliyorum.

bu arada düşündüm de; eğer herşey iyi(normal) giderse ilk çocuğumun ismi deniz de olabilir. ikincisi tenis, üçüncüsü eee..ehm.

No comments: